Skolan? Nej fy fan...

Jaha, då har man spelat cs hela natten iställe då eftersom jag fick igång mitt internet ljud och min mick igen! Så gissa om jag är trött nu ^_^ Aja, jag har iaf fixat mig nu och är redo för skolan japp nu går vi!.... Vänta lite de är 2 timmar kvar till skolan börjar? -,-' Så nu ska jag alltså sitta här i 90 minuter och bara göra ingenting alls!? Fan va tråkigt kommentera lite nu så de finns någonting roligt att göra =)

Dagen: Blir att ta sig till skolan iaf, vi börjar med Engelska första lektionen, sen har vi typ matte, musik, syo, svenska, och No. Kommer säkert få gö de där jävla Kemi provet nu igen på no'n....
Jag måste ha kaffe jag är ju fan tröttare än någonsin! Otroligt att jag orkar med de här! ;o

Sen blir de nog hem efter som min älskling har gittar lektion och träning, så jag sitter nog bara här hemma helt själv inatt =) Skönt kan man spela mer ;) Hoppas ingen smsar och klagar (A)

Här har ni lite bilder som jag tog nys kl halv 6 typ...











   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0