School is boring.

Hejjj, först vill jag bara säga, JAG ÄR SKIT TRÖTT! Ingen nyhet jag är alltid trött men endå ;) Just nu är jag på skolan, men snart går bussen hem om typ 1 timme (Y'
Då ska jag hem och duscha sen ska jag vila lite för jag orkar verkligen inte med skolan!
De har vart skit tråkigt idag, märkte att vi hade sovmorgon när jag kom, sen hade vi 2 lektioner sen hade vi tydligen ingen so, så slutade tidigare, så nu orkar jag inte med den här skiten nå mer ^_^
Plus att min älskling har vart i Mora på rättegång (Dom har vart där alla 7or så nej hon har inte gjort nå) ;) Så de har sugit ganska mycket att knappt se henne idag :( Aja, hoppas jag får se hon i helgen och att jag inte blir någon annanstans och lodar mig. De var väll min dag så länge, skriver mer sen när jag är hemma =)

// Jonthe

Kommentarer
Postat av: Ronja

Sköt skolan vännen! Du ångrar dig annars! Jag lovar!

Älskar dig!

//Ronja

2011-04-07 @ 12:39:27
URL: http://rael.blogg.se/
Postat av: Carro

har du blogg OXÅ :O!<3

2011-04-07 @ 17:12:12
URL: http://carroarstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0