Now we will do it from the beginning again!

Okej! Nu börjar jag om från början igen och ska börja blogga igen! Hoppas att de blir folk som följer efter ett tag =) Lovar den här gången ska de bli bättre! Lite info om idag.

jag vakna jätte sent och kom försent till andra lektionen, men ja, jag är ju inte den bästa i skolan på att komma i tid ;) Annars har jag inte gjort mycket alls i skolan. De var fiskpinnar som mat, skit äckligt.. Bästa med skolan varje dag är att jag alltid kan bli glad om jag tänker på massa negativt för jag har min lilla älskling som alltid finns där och stöttar mig!
Juste,, jag spilde kaffe på mina turkosa chinos idag med-,-' Så fick skjuts av våran syo hem och byte byxor.
Sen har jag bara pangat cs och spelat wow när jag varit hemma och börjat med bloggen igen!

Nu blir de snart duschen och sen sova till en film! lägger in ett till inlägg innan jag lägger mig!

// Jonthe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0