Nationella provet engelska hörförståelsen.

Då var man klar med första provet idag, Hörförståelsen i engelska, jag tyclte de var ganska lätt, men man hör så otydligt va dom säger på den där jävla cdn, men aja, de gick ganska bra iaf, hoppas de gick bra för er andra också =)

Nu ska vi göra läsförståelsen om 30 min ungefär, får hoppas verkligen att den går bra, känner mig inte så jätte taggad för de, men ska gömitt bästa, men iaf,jag kan inte stå här nu hur länge som helst uppdaterar mer sen Lycka till allakära 95or! <3


// Jonthe


Kommentarer
Postat av: angelica

sv: AW, saknar lilla jonthe mig :-)

haha, var ju bara och gjorde nationella, sen som du kanske märkte, om du var kvar i skolan, så var jag ledig efter provet, för att jag skulle på begravning :-)

2011-04-08 @ 17:28:58
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0