Gud va skönt!

Så där, nu håller jag på att ladda ner film, efter som jag är lite lam så laddar jag ner "Sherk" och ska kolla på, endast för att kunna somna så snabbt som mökligt och vakna inför morgon dagen!
Jag hoppas verkligen att de går bra på proven imorgon! För jag vill ju inte ritkigt faila på engelska som jag kan :$ Men jag tror de kommer gå bra! Nu sitter jag och snackar med Viktor och väntar på att de här skiten ska komma hem.. Som sagt mamma kommer hem imorgon för strömmen eller nå skit är borta i stockholm, så de går inga tåg! :( Aja hoppas på att hon kommer hem imorgon! Jävla storm! Nu ska jag ta och lägga mig och skriva ett sms till min älskling! Vi hörs imorgon alla!

Sovgott och godnatt!

// Jonthe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0